вторник, февруари 15, 2011

Videogames suck big time


Преди година заведохме Чуда на ветеринарен лекар. Помолих да погледна през микроскопа капка урина. Видях триизмерен образ на много, много слоеве кристали. Никоя картина не може да изобрази дълбочината и колко изумително беше усещането. Идеалният момент да си кажа: "Какво съм направил с живота си". После гледах видеотата Physics is fun to imagine в YouTube - на сладкодумния физик Файнман. И отново си казах: "Какво съм направил с живота си". Явно не съм единствения, който е реагирал така. Училището направи всичко възможно да осакати интереса ми към това, което е най-интересно.

Videogames suck, big time

3 коментара:

  1. Анонимен15/2/11 09:50

    Аз също съм се замислял за това, но всъщност като се опитам да изброя нещата, които ми се виждат интересни дотам, че да си заслужават да им се посветя до живот, става доста ясно, че не един, ми и два живота не стигат... Физика, математика, информатика, филология, лингвистика... То дори само едно от тия неща се разбива на множество подобласти, всяко от които се нуждае от животи...

    ОтговорИзтриване
  2. Аз също мисля, че училището ограничава и то не само учениците, но и учителите, но повечето от тях не осъзнават това. Точно по тази причина сега съм си в къщи, а не на училище (+ това, че съм болна де) - просто няма смисъл. Никой не слуша учителите, защото не е интересно, а те от друга страна се отказват и не преподават със страст и както трябва. От тук влизаме в един омагьосан кръг от безразличие от страна на учители и ученици към света и зннието и какво произвеждаме - роби на оценките, бележкари, които назубрят 5 опереления за отличен и забравят всичко на другия ден. Става така, че нищо не се научава и не се запомня, няма интерес и училището като институция се обезсмисля. Да не говоря пък, че заради лошо преподаване от страна на някои учители, които ми кават например "Физиката не е за теб", съвсем ми се изгуби интересът към този предмет.
    Слава богу, че рано разбрах безсмислието от училището. Ходя все пак, но заедно с това уча японски от интернет, слушам лекции по право и т.н. :)

    ОтговорИзтриване
  3. Аз съм си навила на пръста да се занимавам с биология в някой следващ живот. :) Надявам се само да нацеля правилното място, където да се родя. ;))))

    ОтговорИзтриване