неделя, юли 13, 2008

Назад към утробата


"Озовавам се насред огромно,гигантско дърво,безкрайно...заедно с повечето приятели и познати оттук (форума)...катерим това чудовищно дърво,незнайно защо...всички сме като някакви номади,с примитивни въжета и все едно това ни е живота...катерим дървото през нощта...а тя е гадна,черна,с оранжеви отенъци в гнусното,мастилено небе,с гъсти,катранени,мазни облаци и ние се стремим към него...Изведнъж се оказва,че сред нас има убиец...намираме обесени трупове,някои прерязва въжета и другарите ни падат и почва една паника и подозрение и аз се опитвам да разбера кой и защо убива...почвам да наблюдавам всички,когато след известно време и още няколко убийства аз се научавам да различавам една тъмнина от друга и виждам тъмнината на убиеца,който се приближава до поредната си жертва...нападам го,той се обръща втрещен и се чуди как мога да го видя-убиецът е Тео. ( :) ) Опитвам се доста пъти да обясня на другите кой е и какво прави,но те не могат да разберат,затова за тръгвам след него и няколко поредни дни го гоня,докато се опитвам да предпазя другите кога-успешно,кога не.Значи аз тръгвам да го гоня,а по пътя той се крие и продължава да убива и след няколко такива срещи успявам да го докопам.Докато го млатя и той млати мен и си викаме нещо,в драматична битка в клоните на безкрайното дърво другите нямат представа какво става...те не могат да видят различната тъмнина.Изплъзва ми се на няколко пъти,продължава да убива,после на още епични,драматични битки,докато последният път,клоните не се трошат и ние започваме да падаме успоредно...той се срутва на земята нз от каква височина,но оцелява...аз се набивам на няколко клони и те ми омекотяват падането,макар да ме осакатяват едва ли не...и падам до него.После не помня точно какво стана,мисля,че така както си лежахме полуживи го питах защо го прави и той почна да ми обяснява с най-омразния си възможен глас как никога нямало да бъдем нещо и да достигнем целта си ('ба ли го к'во) и в частност аз най-много (макар или може би защото аз го разкрих)...в крайна сметка май другите слязоха да видят какво става и май го отведоха,а аз "заспах" в съня и се събудих в реалността..."
Preacher във форума на Artline
(почерненото е от мен)
"В науката има еволюционност, както в самата нея, така и в света, който тя описва. Религията говори за инволюция, за нуждата от връщане на човека обратно при своя източник. Религиозният свят не търпи развитие, той деградира, идеалът е в началото, от което е тръгнало всичко, а не някъде напред по пътя."
г-н Гюров в тема за будизма от блога на Григор

картинката е тафирана от несъздадената игра Limbo

Няма коментари:

Публикуване на коментар